FAQ (часті запитання)

Замовлення

1. Я можу зробити замовлення по телефону? NEW

Звичайно. Наш менеджер допоможе Вам оформити замовлення за телефоном. Для цього Вам необхідно продиктувати таку інформацію:

1) Прізвище Ім'я одержувача

2) Номер телефону одержувача

3) Код товару (шестизначне число над товаром), його колір, розмір, колір і розмір малюнка.

4) Номер відділення Нової Пошти (доставка на склад), домашню адресу (доставка кур'єром), повну поштову адресу (доставка Укрпоштою)

5) Спосіб оплати (передоплата або оплата при отриманні)

2. Я вирішив зробити замовлення в нічний час. Як це зробити?

Замовлення на сайті приймаються ЦІЛОДОБОВО. Їх обробка ведеться в робочий час (щодня з 9:00 до 18:00, Субота 10:00 - 14:00, Неділя вихідний - день)

3. Я не зміг відповісти на дзвінок оператора Вашого інтернет-магазину. Що робити?

Все просто. Зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті і поясніть ситуацію оператору.

4. Моє замовлення не був відправлений. Чому?

Ми відправляємо замовлення ЛИШЕ після того, як зв'яжемося з клієнтом і він підтвердить своє замовлення. Якщо ми не змогли додзвонитися клієнта, замовлення не відправляється.

5. Я хочу внести зміни в оформлене замовлення. Як це зробити?

Наш оператор завжди передзвонює Вам перед відправкою, що б підтвердити замовлення. Ви можете внести будь-які зміни в замовлення в телефонному режимі.

6. Я зробив замовлення, але мені не передзвонили через 10 хвилин. Чому?

На обробку замовлень потрібен якийсь час. Якщо замовлення було зроблено у вихідний день, або в неробочий час, оператор обов'язково зв'яжеться з Вами, але в робочий час. Якщо Ви зробили замовлення і ніхто не передзвонив протягом 1-2 робочих днів, зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті.

7. Мені обіцяли надіслати SMS-повідомлення з номером накладної, але я його не отримав. Чому?

Бувають такі випадки, що SMS-повідомлення не доходять одержувачам з технічних причин. Для того, що б отримати цей номер, зв'яжіться з нами за телефонами, вказаними на сайті.

Доставка

1. Скільки коштує доставка по Україні?

Ви можете ознайомитися з доступними способами оплати і доставки з цієї посилання

 



2. Входить в ціну товару вартість доставки? Чи треба платити за доставку окремо?

Вартість доставки не включена у вартість товару. Ви оплачуєте окремо доставку у відділенні Нової Пошти", " кур'єрові, або у відділенні Укрпошти.

3. Як довго доставляються посилки?

Доставка кур'єром по Україні здійснюється за будніх днів 9:00 до 18:00.

Доставка по Україні Новою поштою або кур'єром - термін 1-2 дні.

Доставка   Україні Укрпоштою - 5-9 днів.

Доставка Росію - 3-4 тижні.

4. У мене ще немає паспорта. Як я можу отримати посилку на Новій пошті?

В такому випадку, посилку можуть отримати Ваші батьки. При собі необхідно мати Ваше свідоцтво про народження і паспорт батьків.

5. Мені прийшло SMS-повідомлення з якимось номером. Що це за номер?

Після відправлення ми розсилаємо нашим клієнтам SMS-повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортна накладна). За цим номером Ви отримуєте посилку на Новій Пошті і можете відстежувати її статус.

6. Як я дізнаюся, що мій замовлення прибув на склад Нової пошти і його можна отримувати?

Ви повинні отримати SMS-повідомлення від Нової Пошти з повідомленням про прибуття посилки. 

Для перевірки статусу посилки, що можете ввести номер ТТН (його можна знайти в SMS-повідомленні, яке ми надіслали після відправки посилки) на сайті Нової пошти у розділі Відстежити вантаж

7. Я ніколи не користувався послугами Нової Пошти. Як мені отримати посилку?

Все просто. При оформленні замовлення Ви вибираєте склад Нової Пошти у Вашому місті. Попередньо ознайомитися зі списком складів можна на сайті http://novaposhta.ua/ 

Після відправлення посилки, ми надсилаємо Вам SMS-повідомлення з номером ТТН (товарно-транспортна накладна). За цим номером Ви можете оследить, де знаходиться Ваша посилка і коли її можна отримати. Відстежити можна на сайті Нової Пошти у розділі Відстежити вантаж.

Після того, як Ваша посилка прибула, Нова пошта надішле SMS-повідомлення з повідомленням про те, що посилку можна отримати. Ви берете з собою паспорт або водійські права, номер ТТН і йдете у відділення Нової Пошти, яке вказали при оформленні замовлення. Диктуєте номер ТТН оператору, висуваєте свої документи, оплачуєте посилку і доставку.

8. Як отримати посилку на Укрпошті?

Дуже просто. Вам додому принесуть повідомлення про посилку. Ви йдете у відділення Укрпошти і там получате Вашу посилку, оплачуючи її вартість.

9. Я випадково вказав доставку в інше місто? Як змінить замовлення?

наш оператор буде дзвонити Вам для підтвердження замовлення. Уточніть, що хочете змінити адресу доставки або внести будь-які інші зміни в замовлення.

10. Чому доставка на склад Нової Пошти з оплатою при отриманні коштує 40 грн? NEW

Все просто. Ви платите 20 грн за доставку посилки у Ваше місто і 20 грн за доставку грошей нашого інтернет-магазину. 

Якщо Ви оплачуєте замовлення банківської картою(робите 100% передоплату), вартість доставка зменшується в 2 рази, так як Вам не треба повертати нам гроші і платити за цю послугу Новою Поштою.

Оплата

1. Як я можу оплатити товар?

Всі доступні способи оплати можна восмотреть у розділі Оплата і доставка

Після того, як Ви оформили замовлення на сайті, з Вами зв'яжеться наш менеджер і уточнить усі деталі.

2. Чи можу я зробити передоплату, що б заощадити на доставці?

Звичайно! Ви можете оплатити замовлення відразу ж після його оформлення на сайті. Існує 2 способи передоплати:

1) З будь-якої банківської карти (банки України) за допомогою платіжної системи LiqPay. Після оформлення замовлення, система виставить Вам рахунок (сума чека), який Ви зможете оплатити зі своєї карти.

2) На карту Приват банку (через Privat24 або термінал Приват банку). Дочекайтеся, коли Вам зателефонує наш оператор, уточнить усі деталі замовлення. Потім, він надішле Вам SMS-повідомлення з номером картки Приват Банку, ПІБ власника і сумою, яку необхідно сплатити (сума чека)

3. Мені повернуть гроші, якщо товар з якоїсь причини мене не влаштує?

Звичайно. Ми завжди йдемо на зустріч клієнтам.

4. Я оплатив товар за LiqPay відразу після оформлення замовлення, але вирішив скасувати замовлення. Мені повернуть гроші?

Звичайно. Сума, сплачена Вам, буде перерахована будь-яким зручним Вам способом.

5. Я оплатив замовлення на карту Приват Банку. Як мені Вам про це повідомити? NEW

Ми рекомендуємо відразу ж зателефонувати нам за телефонами, вказаними на сайті та повідомити № замовлення, суму і Ваше прізвище.

Якщо ж Ви оплатили замовлення в неробочий час, надішліть нам SMS-повідомлення з цією інформацією.

Пам'ятайте, що чим оперативніше Ви оплатите замовлення та повідомте нам про це, тим швидше ми відправимо замовлення.

6. Я зробив замовлення на суму більше 500 грн. Чому менеджер просить мене зробити передоплату?

При замовлення на суму 500 грн ми просимо Вас робити передоплату: 100 грн або всю суму. Це обумовлено тим, що є недобросовісні покупці, які роблять замовлення, а потім не забирають їх з Нової Пошти

Якість товарів

1. Чи можна замовити у вас принт (свій малюнок) на чистій футболці?

Звичайно можна,Ви можете перейти в розділ. Будь ласка, уважно прочитайте всі вимоги до індивідуального макету.

2. Які футболки\майки\толстовки Ви використовуєте? Якість хороша?

Ми використовуємо лише найкращі матеріали для виготовлення футболок з принтами!

Футболки високої якості  -  Stedman (виробництво у Бельгії). Тільки 100% бавовна, ніякої синтетики. Футболки відмінно сидять по фігурі, дуже зносостійкі.

Толстовки Stedman - лідери на ринку України. Найвища якість пошиття, висока зносостійкість.

 

Склад тканини футболок\майок: 100% бавовна, щільність 150 гр/м.

Склад тканини толстовок, регланів, штанів: 80% бавовна, 20% поліестер. 

3. Яким способом друкується зображення на одязі?

Зображення наноситься термотрансфером.

Для нанесення принтів на футболки та толстовки ми використовуємо тільки кращі витратні матеріали.

Зображення наноситься німецької флекс-плівкою Poli-tape.

Зображення,нанесене такою плівкою, не выстирывается, не вигорає, не втрачає свій колір і не тріскається. На сьогоднішній день це самий надійний вид нанесення! Футболка\толстовка з таким принтом прослужить Вам не один рік!

Ми зацікавлені в тому, щоб клієнти поверталися до нас раз за разом, з цього ніколи не економимо на якості!

 

4. Як прати футболку\толстовку\майку\реглан\штани? І як прасувати?

Прання: Футболка переться при температурі не більше 30С. Склад футболки 100% бавовна, при пранні в дуже гарячій воді вона може "сісти"(зменшитися в розмірі)

Прасування: Гладити футболку праскою можна тільки із зворотного боку. Гладити футболку прямо з принту небажано.

При правильному догляді, футболка з принтом прослужить Вам не один сезон.

5. Як між собою відрізняються розміри малюнків на вибір?

Малюнок "Як на фото" - стандарт. 25 см-максимум.

Малюнок "Великий" - збільшений малюнок. 30-35 см(в залежності від малюнка)

Малюнок "Максимальний" -максимально можливу малюнок. 35-45 см (в залежності від малюнка)

6. Чому я не можу вибрати інший колір футболки, крім білого?

Колір футболки не обирається в тому випадку, якщо цей малюнок може бути надрукований тільки на білій синтетичної футболці.

Або ж це товар з розділу Розпродаж. В цьому розділі продаються товари з уцінкою.

7. Я хочу надрукувати фотографію на Ваших товарах. На яких товарах це можливо зробити?

Малюнок друкується на такі товари:

1) Білі синтетичні футболки (чоловічі та жіночі)

2) Гуртки

3) Подушки

4) Килимки для мишок

Сублімаційний друк можлива ТІЛЬКИ на білих основи.

Розміри товарів

1. Як мені підібрати розмір футболки?

Розміри одягу різних виробників дуже відрізняються один від одного. По-цьому, краще перестрахуватися. Є 2 способи підібрати розмір одягу:

1) Самий надійний спосіб. Звірка з нашою таблицею розмірів. Просто виміряйте свою футболку в місцях, зазначених стрілками (довжина і ширина футболки) і порівняйте отриманий результат з нашої розмірною сіткою. 

2) Назвіть нашому оператору Ваш зріст і вагу. За цими параметрами можна досить точно підібрати розмір

2. Мені не підійшов розмір футболки. Я можу її змінити?

Звичайно можете. Але не у всіх випадках. Розглянемо дві ситуації:

1) Оператор зателефонував Вам, порадив на Ваш зріст і вагу S-ку. Але Ви наполягали на тому, що Вам потрібен XL незважаючи ні на що. Ви отримали футболку і вона виявилася дуже великою. В такому разі, ми не змінюємо футболки, так як намагалися Вам порадити правильний розмір, а Ви наполягли на своєму.

2) Оператор порекомендував Вам розмір L і Ви погодилися. Футболка виявилася дуже великий на Вас. В такому випадку, ми замінимо футболку на потрібний розмір, так як це наша помилка.

3. У замовленні я вказав не той розмір футболки. Як виправити?

Не переживайте. У будь-якому випадку, перед відправкою з Вами буде зв'язуватися наш оператор. Всі питання можна вирішити в телефонному режимі.

Різне

1. Як Вас знайти? NEW

Наш офіс знаходиться в м. Запоріжжі за адресою вул. Північне шосе 4, офіс 108. 

2. Розпродаж. Що це за розділ?

В розділі Розпродаж продаються товари, від яких з якихось причин відмовилися клієнти (не отримали на Новій Пошті, не підійшов розмір). Ці товари жодного разу не одягалися, на них немає шлюбу, бруду, подряпин і т. д. Як правило, товари з розпродажу продаються з хорошою знижкою. Головне, що б Вам підійшов розмір вже наявного товару.

Обмін та повернення NEW

1. Мені не підійшов розмір. Ви поміняєте мені футболку безкоштовно?

Є 3 варіанти розвитку подій:

1) Ми поміняємо Вам футболку абсолютно безкоштовно тільки в тому випадку, якщо не підійшов розмір, який МИ Вам порекомендували.

2) Ми не будемо проводити заміну в тому випадку, якщо Ви наполягали на своєму розмірі і не хотіли слухати поради наших менеджерів.

3) Ми не будемо проводити заміну футболок, які були отримані у нас в офісі. Перед виготовленням такого замовлення, менеджер показує Вам розмір, Ви самі приймаєте рішення по вибору розміру. 

При оформленні замовлення і уточнення розмірів важливо розуміти, що розмірні сітки різних виробників відрізняються. Якщо Ви носите, наприклад сорочки розміру XL, то не факт, що Вам потрібен такий же розмір футболок.

2. Я виявив брак. Мені повернуть гроші або поміняють футболку?

Звичайно! В таких випадках ми гарантуємо заміну товару або повернення грошей.

3. Як я можу змінити футболку на футболку іншого розміру?

Для обміну надішліть нам на пошту info@printsalon.com.ua фотографію або скан-копію бланка замовлення (бланк вкладається у посилку) і чекайте, коли з Вами зв'яжеться наш менеджер.

4. За чий рахунок проводиться обмін футболки?

У разі обміну футболки, витрати на доставку товару ми беремо на себе.

5. Як уникнути розбіжності розмірів і вибрати правильний розмір?

найнадійніший спосіб - порівняти розміри своєї футболки з розмірами, зазначеними в таблиці розмірів. Ви заміряли ширину і довжину футболки в місцях, зазначених стрілками.